woensdag 11 januari 2012

2x Vijftig jaar!


Het is alweer bijna drie weken geleden dat ik voor het laatst een kaartje heb geplaatst. De tijd vliegt maar er komt niet veel uit mijn handen en kan wel zeggen dat ik het nieuwe jaar lekker ben begonnen maar niet heus. Tot drie keer aan toe door mijn rug gegaan en kan sinds afgelopen maandag weer een beetje zitten en lopen, dus bloggen stond op een laag pitje. Sorry dames, ik heb zoveel mogelijk geprobeerd te reageren op jullie creaties maar het is niet gelukt om bij iedereen langs te komen maar het gaat elke dag een stukje beter en hopelijk lukt het mij snel om weer bij iedereen een berichtje achter te laten. Het eerste kaartje wat ik jullie wil laten zien is voor een lieve vriendin die afgelopen oktober 50 mocht worden. Zij houdt totaal niet van drukke kaarten dus heb ik het heel simpel gehouden en wat is dat moeilijk zeg hiihihihihii. Ik heb echter wel een "druk" papiertje gebruikt "Laced with Grace" van Glitz anders werd het in mijn ogen wel heel erg saai en de jarige is gek op oranje dus dat was boffen voor mij hahhaa. Op de voorkant alleen het jaartal, wat pareltjes, een vlindertje van Cheery Lynn en een tekststempel van Cloud 9 uit de Simple Thoughts-Happy Birthdayset.



Voor de binnenzijde heb ik twee tags gemaakt en daar later een gedichtje en persoonlijke wens opgeschreven. Een cirkel uitgestanst met Standard Circles SM en Large en gemat op Lacey Circles. Tot slot een tekst gestempeld uit de Fiskars stempelset " Make a Wish Quotes".


Voor het cadeautje heb ik nog een soort van envelopje gemaakt en een tekst uit dezelfde Fiskars stempelset gestempeld. Tot slot een vlindertje voor de finishing touch......



Ik ben reuze benieuwd wat jullie ervan vinden. Het is totaal wat anders dan jullie van mij gewend zijn en daarom vind ik het misschien wel des te spannender om te lezen wat jullie reactie is.... Het volgende kaartje heb ik gemaakt voor een collega van mijn man die afgelopen september 50 mocht worden. Net als mijn man is hij gek op motorrijden en dus moest het een kaartje worden met een motorrijder. Bij gebrek aan een goede stempel heb ik gekozen voor een 3D plaatje van TBZ. Het papier is een oude kerstserie van Basic Grey "Figgy Pudding" en had precies dezelfde kleuren als de motorrijder en kwam dus prima van pas....en weten die mannen veel hahahaa. De tekst en 50 heb ik zelf gemaakt met een letterset van JustRite, wat knoopjes, een bandje en voilá.


De jarige was helemaal in zijn nopjes met de kaart en ik eigenlijk ook wel. Ik wil iedereen nog heel erg bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige kaartje en vind het supers dat jullie daar de tijd voor nemen en lees ze dan ook met heel veel plezier!!!! Wens iedereen een hele fijne middag en avond verder en hopelijk heb ik de volgende keer weer iets "nieuws" om te laten zien.

Liefs Corine

24 opmerkingen:

Noriko zei

Ohhh meis, wat een narigheid, ik voel met je mee!
Jij hebt je portie voor 2012 wel weer gehad!
Je kaartjes zijn anders dan we van je gewend zijn, maar daarom niet minder mooi hoor!
Het mooie rozen papier komt mooi tot zijn recht.
En heel leuk zoals je de binnenkant hebt bewerkt.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

scrappingtwins zei

Het zijn allebei leuke kaarten geworden. en we wensen je succes met het herstel van je rug. Het is erg vervelend als je daardoor verhinderd bent om wat te doen. En wij spreken uit ervaring. Gelukkig is het voor ons beide al een lange tijd geleden dat wij er zo erg last van hebben gehad. Doe rustig aan en luister naar je lichaam

groetjes de twins

CreaSjouk zei

Mooie kaartjes!
Vind de bovenste geslaagd hoor!
Groetjes Sjoukje

Miranda zei

Hoi Corine, wat vervelend joh dat je zo aan het tobben bent......hoop dat alles weer beter gaat gauw! Leuke kaarten heb je gemaakt en inderdaad soms moeilijk he om er minder op te doen.....lieve groetjes MIranda

scrappingtwins zei

die lijn van glitz was ook een favoriet van ons. en die mannenkaart is ook stoer. jammer dat er niet zo'n stempel bestaat. die zouden wij wel willen hebben.
je hebt weer prachtige creaties gemaakt.

groetjes de twins

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

WOW vriendinnetje. Wat een prachtig werk heb je weer geleverd. Ondanks dat je er drie weken niet was. De eerste met de envelopjes echt schitterend, echt Corine moet ik zeggen. De tweede super, super gaaf en sgtoer.
lieve groetjes
Marja

Marian zei

Beterschap en sterkte met je rug
En je kaart is heel mooi prachtig bewerkt met het envelopje
Groetjes

Cindy Haffner zei

All so FABULOUS!!~

Thea zei

Vervelend als je last van je rug hebt, rustig aan!
Ik vind je kaarten prachtig, ik probeer zelf ook altijd verschillende te maken anders wordt het ook zo ééntonig. Dus top!!

Liefs
Thea

Tinie zei

Allereerst heel veel sterkte toegewenst Corine, ik had je blog al gemist, hopelijk gaat het snel de goede kant op!!! Je kaarten zijn helemaal het einde, prachtig!!!

Groetjes Tinie

Lenie Hempen zei

Heel veel sterkte met je rug Corine.
Doe even heel voorzichtig met alles.
Maar wat een mooie en een gave kaart heb je gemaakt.
Vooral die motorkaart vind ik echt gaaf,echt geweldig.

Gr Leny Hempen

Tinie zei

Je kaartjes zij weer helemaal mooi!! Vooral de mannenkaart is zo leuk!!
Sterkte met je rug!
groetjes Tinie

Liefs Ineke zei

He Corine, allereerst wens ik je heel veel sterkte met je rug, wat een narigheid is dat he? Je kaartjes zijn schitterend mooi. Echt heel leuk gedaan.

Heel veel liefs van Ineke

Stella zei

Misschien iets anders maar zeker zo mooi! Goh wat vervelend dat je zoveel last van je rug hebt gehad. Kijk goed uiten doe kalm aan; het is zo vervelend en je kunt dan zo weinig ( tot niets)
IK vind het idee van tags in een kaart super en je mannenkaart vind ik top!
Leuk om hier weer te zijn; het kwam er maar niet van; sorry..
Liefs,
Stella

Mandy zei

Beautiful card....Hope your feeling better...
Mandy x

Nicole zei

Vervelend voor je dat je door je rug bent gegaan en nog wel 3 keer. Sterkte!! Je kaarten zijn fantastisch. De kaart voor je vriendin is nauwelijks simpel te noemen. Daar heb je toch wel veel werk en tijd aan besteedt. Je mannen kaart is echt super gaaf. Stoere 3D-afbeelding. Liefs, Nicole

Marlies zei

Je hebt twee super mooie kaarten gemaakt voor de 50 jarigen! De bovenste is heel chique en de binnenkant is ook prachtig! De onderste vind ik en super leuke mannenkaart! Beterschap met je rug! groetjes, Marlies

lenny zei

WOWWWWW Corine
mooie kaartjes weer was al eerder langs geweest maar kon geen reactie achter laten
gr lenny

Elly zei

Ze zijn gaaf Corine!! Leuk die 50 jaar kaart met al die Extra's! En je mannenkaart is ook super!! ik vind mannenkaarten zooo moeilijk, maar deze is hartstikke leuk!!

groetjes, Elly

marjolein zei

Hi corine, het werkt weer. Ze zijn prachtig weer. Vooral die biker vind ik geweldig.
groetjes marjolein.

akkina van steen zei

IK VIND HET ECHT SUPER MOOI EEN ECHTE MANNENKAART IS DIT EEN STEMPEL OF ZIJN HET KNIPPLAATJES ZO LEUK
IK HOOP DAT HET MET JE RUG VLUG WEER IETS BETER GAAT ,IK ZIT MET HETZELFDE PROBLEEM 'SMORGENS STA IK MET PIJN OP EN GA ER OOK WEER MEE SLAPEN ER IS NIETS MEER AAN TE DOEN

scrapcreations-judith zei

Hoi Corine, zoals je ziet is het me gelukt eindelijk een berichtje bij je te plaatsen. Dank je wel voor je hulp. Ik had eerst geprobeerd inderdaad zoals het scrapbookdepot aan gaf maar dat hielp helaas niet. Nu heb ik Google Chrome geinstalleerd en ja hoor het werkt weer.
Bedankt voor de moeite. En ik hoop dat het weer wat beter is nu met je rug. Groetjes Judith

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Hoi Corine,

Ik vind je beide kaartjes prachtig hoor,tja geen afbeelding en alleen 50 is wel heel duidelijk, maar inderdaad je design papier en de vlinders tags en onwijs gave teks stempels maken het geheel wel af.
De motor vind ik net als jij ook Super,wat leuk dan hè gewoon van een 3D! maar er zijn hele leuke en mooie bij zie ik vaak,kijk ik ff op de markt met me schoonmoeder,soms ben ik geneigd om het dan ook te kopen ,maar wat een gepriegel dat knipwerk haha,dus hup naar me sch.moeder.

Erg is dat toch hè door je rug gaan echt afschuwelijk,zelf loop ik momenteel als een strijkplank door het huis met een korset om Geen gezicht haha,maar t helpt;0)

Sterkte!!
Liefs Son

Jopie zei

wat een ellende met je rug hopelijk komt er snel verbetering maar je kaarten zijn in ieder geval super gemaakt, sterkte ermee.
groetjes jopie