donderdag 5 mei 2016

Terug in blogland....

Hallo allemaal,


daar ben ik dan eindelijk weer. Ik kreeg zoveel keren de vraag of mijn kaarten ergens te vinden waren dat ik na veel wikken en wegen weer terug ben. Dus vanaf heden kunnen jullie mijn kaartjes weer met enige regelmaat terug zien. De kaart die ik vandaag laat zien heb ik
gemaakt met de Dutch Doobadoo Shape Art mal Rectangle.




De basis is wit cardstock met daarop verschillende kleurtjes designpapier. De vlaggetjesbanner is van LaLaland, de cirkel en tekststempel zijn van Mariannedesign. Het leuke plaatje, kant en de bloemetjes zijn van Syta van Gelderen. En voor wie regelmatig de hobbybeurzen bezoekt waar Syta staat, heeft deze kaart waarschijnlijk al in het echt kunnen bewonderen.....


Nog twee foto's met details....








Zo dit was het weer voor vandaag. Ik wens jullie allemaal een mooie dag en alvast een fijn weekend.

Corine

Geen opmerkingen: