zaterdag 5 februari 2011

Verrassingscandy!!!!!!!!!!

Nou ja een verrassingscandy? Dat was de bedoeling maar een aantal slimme volgsters had het al héél snel in de gaten hihihii, afgelopen donderdag bestond mijn blog namelijk 1 jaar! En aangezien ik het afgelopen jaar héél veel lieve reacties heb ontvangen op mijn kaartjes heb ik besloten onder diegene die afgelopen donderdag op mijn kaartje een reactie hebben achtergelaten een candy te verloten. En de gelukkige winnares is:

Jacqueline!!!!!!

Dus Jacqueline als je deze candy zou willen ontvangen wil je mij dan een berichtje sturen met je adresgegevens zodat ik je de candy zo snel mogelijk kan toesturen. Verder wens ik iedereen een heel fijn weekend en tot de volgende keer, dan kom ik weer terug met een kaartje!

Liefs Corine

10 opmerkingen:

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wow, wat leuk dat ik heb gewonnen, super!
De mail is al onderweg.
Groetjes van Jacqueline

Corine van der Zee zei

Hoi Jacqueline,

Hij is je van harte gegund! Ik zal zo even kijken en stuur je de candy zo snel mogelijk op! Liefs en fijn weekend,

Corine

marina zei

Gefeliciteerd Jacqueline en jij ook Corine,want ik zag net dat jij een kaartje hebt gewonnen voor de beurs in Vijfhuizen,wanneer ga jij er naar toe?

groetjes Marina

Corine van der Zee zei

Hoi Marina,

dank je wel, zie het net ook! Te gek, weet alleen nog niet welke dag ik ga, waarschijnlijk in het weekend en het liefst zaterdag omdat Monique dan demonstreert en ik altijd weer wat te leren heb hihihihi. Dus hoop dat het lukken wil. Ga je ook?

Liefs Corine

marina zei

Hoi Corine

Ja waarschijnlijk ga ik ook,maar weet nog niet welke dag

groetjes Marina

Corine van der Zee zei

Hoi Marina,

Leuk! Misschien ook op zaterdag? Hahahahaha ik weet het ook nog niet zeker hoor maar zou wel graag op zaterdag willen omdat Monique er dan is maar als het niet kan word het gewoon een andere dag, zie het wel.

Liefs Corine

marina zei

Hoi Corine

Ik zou het wel leuk vinden om Monique te ontmoeten ,zij is altijd heel behulpzaam als ik vragen heb,dus wie weet,hahaha

groetjes Marina

Corine van der Zee zei

Absoluut waar! Ik hoop voor jou dat het gaat lukken!

Liefs Corine

Unknown zei

Pas op, het wordt te mooi om weg te geven of je kaarten om op te sturen! :)
Ik kreeg al te horen dat m'n tante je kaart zou inlijsten. Leuk he! Viola

Corine van der Zee zei

Hoi Viola,

zie hier ineens een berichtje van jou onder staan! Wauw wat leuk!!!!!!!!!!! Ik vind het leuk om te lezen dat mijn werk zelfs wordt ingelijst hihihiii.

Liefs Corine