dinsdag 4 mei 2010

Let's Rock





Heel simpel maar wel leuk om te doen dit kaartje met stoere drummer. Gisteravond met het bij elkaar zoeken van mijn spullen kwam ik deze stempels tegen en dacht: nu moet het maar eens gebeuren en ga ik daar morgen bij Marjolein een kaartje mee maken. Zo gezegd zo gedaan. De sketch had Marjolein nog liggen en samen de stempel van de drummer gekleurd, daarna ben ik huiswaarts gegaan en heb ik mijn kaartje hier verder af gemaakt. Ik was het niet van plan maar heb ook de binnenkant van de kaart aangepakt omdat ik het anders wel een heel simpel kaartje vond worden. Zoals jullie ondertussen wel gezien hebben ben ik toch meer van de toeters en de bellen, maar ben wel redelijk tevreden. De stempel met de drummer is van In Style Stamps, het kleine drumstelletje en papier zijn van Imaginisce. Zo dit was het weer voor vandaag en wens jullie allemaal morgen een fijne Bevrijdingsdag. .

Liefs Corine

2 opmerkingen:

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Hoi Corine,

Deze leukerd helemaal vergeten oei
Ik vind je papier natuurlijk weer geweldig
vooral omdat het een leuke mannen/ jongens kaart is:)
en dat je de binnenkant ook gedaan heb
wow heel leuk.
De stempel ken ik niet, nu wel dus hihi
vind hem super voor bijv aankomend vaderdag
gelukkig nog een endje weg 20 juni!!

Liefs
Son

Corine van der Zee zei

Dank je wel voor je leuke reactie Sonja,
ik blijf het zo lastig vinden die jongens en
mannelijke kaarten omdat ik gauw geneigd ben allerlei frutsels toe te voegen en eigenlijk vind ik dat gewoon niet kunnen dus op zich was ik wel redelijk tevreden. Voorkant blijf ik saai vinden, misschien voor de volgende keer een wat drukkere lay-out om een en ander op te vangen.