zondag 16 mei 2010

Stoere Rocker


Zo alle taart is op en de cadeautjes zijn allemaal uitgepakt dus weer tijd voor een kaartje. Ook deze keer weer een stempel van In Style. Ik vind hem wel lekker stoer deze rocker! Het papier is van Imaginisce, de knoopjes uit de knopendoos en voor de muzieknootjes op het groene stukje designpapier heb ik een clearstempel gebruikt van de "Distressing Stampset Two" van Glitz. Deze set bestaat uit een aantal achtergrond stempels die je voor allerlei doeleinden kunt gebruiken. Nu dit was het weer voor vandaag, ben nieuwsgierig naar jullie reactie's en een hele fijne zondag verder! Overigens heb ik een sketch gebruikt van Taylored Expressions Challenge Blog.

Liefs Corine

2 opmerkingen:

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Wow gaaaaaaf Corine!!!!

Helemaal in to style
geweldig, papierlijn is ook weer helemaal
voor deze coole jongenskaart:)

Nooit gemaakt nieteens een poging
Hah toch wel een uitdaging
kijk hem gewoon bij jou af, hoe noemen ze dat
ook alweer....... Liften

Liefs
Son

Corine van der Zee zei

Het blijft ook voor mij een enorme uitdaging om er iets van te maken,ik ben gewoon niet zo van de jongens en mannenkaarten. Ik doe altijd maar wat en soms lijkt het ergens op maar ik heb ook een rond archief en daar verdwijnt ook heel veel in hahahahhaha!

Groetjes Corine