woensdag 19 mei 2010

Sweet Baby


Gisteren niet gelukt daarom vandaag maar! Ik had het idee dat het een simpel kaartje zou worden maar uiteindelijk vond ik het nog best lastig om het tot een goed einde te brengen. Het papier vond ik zo mooi dat ik niet wilde dat daar veel van verloren ging door de stempel, maar ik denk dat het zo aardig gelukt is. De stempel van de kinderwagen is van Stampinback en heb ik kunnen gebruiken van Marjolein, deze vond ik erg leuk passen bij het papier van Prima Marketing "Pastiche Collection". Over de kinderwagen heb ik doormiddel van een mask de tekst gestempeld zodat het wat meer een geheel werd met het papier. Daarna nog wat bewerkt met een cat's eye. Als laatste nog wat steentjes geplakt en een lintje met brad gebruikt voor de finishing touch! Ik hoor graag wat jullie ervan vinden.

Liefs Corine


4 opmerkingen:

Lokhorst Creations zei

Hallo Corine,

Nieuwsgierig als ik ben, even kijken natuurlijk. Hij is super leuk geworden. De kleurtjes zijn prachtig.

Veel liefs,
Monique.

Corine van der Zee zei

Hallo Monique,

dank je wel voor je lieve reactie. Ik heb nog zo'n zelfde gemaakt maar dan contra, is ook wel leuk geworden. De kleuren zijn in het echt toch wel wat mooier.

Groetjes Corine

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Hoi Corine,

Geweldig zeg,wat een prachtige stempel is dit
en de tekststempel erachter,geweldig!!
Je papier is inderdaad erg mooi.
en je strikkkkkkk :)

Liefs Sonja

Corine van der Zee zei

Hahahahhaha die strik he!!! En het is zo simpel, zelf ik die hartstikke blond is kan het dus is het voor jou appeltje eitje hihihihhihi...........
Ja en dat papier, zo'n spijt dat ik niet meer mee genomen heb! Maar ja je kan niet alles hebben he!

Liefs Corine