maandag 20 september 2010

Sending Holiday Cheer


Eindelijk klaar dit kaartje, toen ik eraan begon was ik nog vol goede moed maar gaande weg zakte de moed mij in de schoenen. Ik kan redelijk overweg met Distress Inkt maar als ik dieren ga inkleuren wordt het op de een of andere manier altijd een groot fiasco. Zo ook bij deze stempel. De eerste keer liep alles door omdat ik geen geduld had, de tweede poging begon ik met de verkeerde kleur zodat het leek als of het diertje ziek was hahahaha, maar goed met deze poging kan ik leven. Het papier dat ik gebruikt heb is van Basic Grey en al een oudje "Figgy Pudding". Stempel is van Whiff of Joy "A moosing Christmas" ( komt pas 1 oktober uit ) en het tekststempeltje is van Hero Arts van de set "Sending Holiday Cheer". Verder heb ik verschillende lintjes over elkaar heen gebruikt, allen van de markt. De pareltjes zijn van Kars en de brad heb ik ooit eens gekocht bij Zeeman, sneeuwster is van martha Stewart en heb ik bewerkt met Decor Glamour Dust: "Crystal". De vogeltjes en de belletjes om de nek van het rendier heb ik een beetje aangezet met stickels. Het oog heb ik wat levendiger gemaakt met een druppeltje Plaid Royal Coat "Clear". Ben benieuwd naar jullie reacties.....

Liefs Corine

6 opmerkingen:

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Hoi Corine,

Meid wat een geweldige kaart is het weer geworden,de ster is super
en je stempel WoW hij is echt mooi ingeverfd hoor,maar we zijn niet snel tevereden hè.
Heel leuk ook het oog,Geweldig joh en ik zie hem inderdaad levendiger Prachtig gewoon
nooit van gehoord bytheway (BTW)
Plaid Royal Coat dit is voor mij geheel nieuw
of ik loop enorm achter whahaha.
Vind je kaart echt schitterend Corine!!!

Liefs
son

Corine van der Zee zei

Hoi Sonja, dank je wel voor je complimentjes.
Royal Plaid is al heel oud, ik bewaar nog wel eens wat hahahaha. Het komt nog uit mijn 3d tijd en deed dit altijd op besjes e.d. Volgens mij is het ook niet meer te koop, echt heel oud dus.... Het inkleuren was een aardige klus, kleuren lopen snel door als je niet even wacht en ik vind schaduw aanbrengen en een mooie overloop in je kleuren nog steeds pittig om te doen ondanks de lessen van Monique.
Ben je alweer wat opgeknapt?

Liefs Corine

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Hoi,

Ik had er echt nooit van gehoord!!
Wel heel erg mooi hoor, zal vast een vervanging voor zijn:)
En idd wie wat bewaard ooow en ik heb al zoveel
nu vond ik weer iets leuks met toilet rolletjes
nu maar weer sparen daarvoor , duurt wel lang nu de boys weg zijn
hahah.

Niet helemaal opgeknapt nog Corine
pilletje hiervan daar schijnt het weer inorde te komen
afwachten dus

Liefs son

Corine van der Zee zei

Hoi Son, zoals ik al zei, het is heeeel oud! ahahaa. En die toilet rolletjes daar ben ik wel nieuwsgierig naar, geen idee wat de bedoeling is...........

Liefs Corine

Riet zei

Zo schitterende kaart Corine,prachtig afdrukje,mooi papier.

Liefs Riet.

Corine van der Zee zei

Hoi Riet, dank je wel voor je complimentjes.
Blij dat je weer terug bent.

Liefs Corine