vrijdag 15 oktober 2010

Probeersels....




Zoals beloofd zou ik jullie laten zien waar ik de afgelopen tijd mee bezig ben geweest namelijk met het maken van organza flowers. Je ziet ze overal op verschillende blogs langs komen en alle keren denk ik: dat wil ik ook toch eens gaan proberen. Het is dus niks nieuws maar wilde jullie dit toch even laten zien.



En zie hier het resultaat van wat uurtjes proberen. En ik vond het echt proberen want elke stof/ kleur reageert toch weer anders. Ik weet niet precies waar dit door komt maar het is dus gewoon veel oefenen en af en toe iets in de prullenbak gooien!


Ik heb slechts een aantal kleuren gekocht om het eerst even uit te proberen maar ik kreeg er zoveel lol in dat er toch maar wat meer kleurtjes moeten komen en dus is Marjolein vandaag voor ons op pad gegaan om weer wat stofjes te scoren zodat we aanstaande dinsdag samen aan de slag kunnen.




Ze heeft ze nog niet gezien dus ik ben eigenlijk wel heel nieuwsgierig wat zij ervan vindt. Boven en onder vinden jullie wat foto's van een enkele bloem. Jammer alleen dat dat foto's een beetje donker zijn maar ik heb mijn best gedaan.




Zo dit wat het weer voor vandaag, ik wens iedereen een fijn weekend en als het weer zo blijft weet ik wel waar ik mij ga opsluiten dit weekend hahaha.

Liefs Corine

10 opmerkingen:

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Hoi Corine!!!

Wat nou,opsluiten hahaha met al die prachtige bloemen,ik vind ze werkelijk schitterend!!
Wat zullen deze bloemen prachtig staan op een kaart,en schitterend zeg al die kleuren.
Maak je of meng je zelf iets om de kleuren te krijgen die jij graag wil, of koop je dit zo.
Zal wel een belachelijke vraag zijn,maar ik heb werkelijk geen flauw idee:-)

Jij ook een heel gezellig weekend

Liefs
son

Corine van der Zee zei

Hoi Sonja,

nee ik zal mij niet opsluiten, heb gehoord dat het heel mooi weer gaat worden hahaha. Ik heb de kleuren zo uitgezocht maar je kan natuurlijk allerlei combinaties maken, maak het zo bont als je wil! Het is werkelijk heel leuk om te doen. Fijn weekend.

Liefs Corine

Monique Lokhorst zei

Hoi Corine,

Ze zijn super zeg. Prachtig gewoon. Ik was wel van plan dit te gaan doen, net als jij, maar heb nog geen tijd. Ik heb stof van Lina gekregen dat voor jou bedoeld was. Dat komt omdat ik toevallig naar organza vroeg voor bloemen en Lina liep ermee in haar handen. Ik vroeg toen waar ze het vandaan had. Ik was al in verschillende hobbywinkels geweest, de markt is eigenlijk het beste om er naar te zoeken.

Maar nogmaals ze zijn prachtig!

Veel liefs,
Monique.

Corine van der Zee zei

Hoi Monique,

Ik hoop dat je snel de tijd kunt vinden want het is geweldig leuk om te doen, maar het vergt wel enig oefenen vind ik omdat elke kleur toch weer anders reageert. Ja en het is toch hartstikke leuk dat jij dat stukje stof kreeg van Lina, zo helpen wij elkaar toch haha.
En inderdaad op de markt moet je zijn want ik zou zo niet weten waar hier in de buurt iets te vinden is of je zal naar Alkmaar moeten maar de markt is toch iets dichterbij denk ik!

Dus nogmaals ik hoop dat je snel de tijd kunt vinden en ik je mooie creaties kan bewonderen..

Liefs Corine

Angela zei

GEWELDIGGG echt heel mooi gemaakt!!
Fijn weekend!
Liefs,
xxAngela

Corine van der Zee zei

Hoi Angela, dank je wel voor je lieve complimentje. Het heeft niets te maken met copic's, stempelen, distressen of scrappen maar het is zo leuk om te doen!

Liefs Corine

celia zei

Wow Corine wat zijn ze mooi!Heel mooi zelfs,ik ben een slechte reageerder en vind dat zo erg!Ik mis heel veel tijd,zoals iedereen waarschijnlijk!Echt mijn excuses hiervoor!

Het foutje in mijn blogpost is dat ik sprak over mijn twee prinsesjes en dat ik "queen" achterop de kaart zette!Hihi!

Dankjewel voor je steeds hele lieve reacties en nogmaals sorry voor mijn gedrag!!!
Toch heel veel liefs,Celia.

Corine van der Zee zei

Lieve Celia,

Dat geeft toch niet! Ik probeer zoveel mogelijk alles bij te houden maar heb dan ook niet zoveel volgers als jou hahahaha. Dus dat gaat ook ietsjes makkelijker hihihi. Ik neem je niks kwalijk maar vind het geweldig als je even een reactie plaatst, vind het altijd zo plesant wat je schrijft. Geniet van alle reacties, het geeft je toch weer een boost.

Het was mij echt niet opgevallen hoor, "prinses" en "queen" en storen doet het helemaal niet! Het zijn zulke leuke kasteeltjes. Kijk alweer uit naar je volgende creaties.

Liefs Corine

akkina van steen zei

wow Corine wat zijn die mooi zeg,is het moeilijk? of is er ergens een filmpje van te zien op you tube wil ik ook wel maken zo mooi voor op mijn layouts en anders moet je er een handeltje mee beginnen kan ook he
kusjes akkina

Corine van der Zee zei

Hoi Akkina, zag in ene nog een berichtje van jou waar ik niet op geantwoord had. Ik heb gespiekt op een filmpje van you tube, als je organza flower intikt dan komen er verschillende filmpjes voorbij en onder andere deze. Ik heb hem wat voller gemaakt dan op de filmpjes die ik gezien heb maar dat is persoonlijk. Het is absoluut niet moeilijk, kijk uit dat je geen fikkie steekt hahahaha en het resultaat is zo leuk! Heel veel succes en maak er wat moois van zodat ik weer even wat heb om naar uit te kijken hihihihi.

Liefs Corine