woensdag 13 oktober 2010

Season's Greetings


Zo eindelijk even tijd om mijn kaartje te plaatsen, ligt al dagen klaar maar had gewoon geen tijd om er even rustig voor te gaan zitten. Voor dit kaartje heb ik een van de nieuwste Whiff of Joy stempels gebruikt "Winter Buddies" en is het geen schatje, kon hem niet laten liggen zucht.......
De swirl is van Magnolia en het tekststempeltje is van Inkadinkado "Holiday Thoughts". Het papier is van Webster's Pages "Waiting for Santa" en vind ik helemaal te gek. Je weet gewoon niet welke kant van het papier je moet gebruiken maar ik heb uiteindelijk hiervoor gekozen. Voor de afwerking van het kaartje heb ik gebruik gemaakt van twee verschillende kleuren lint, het groene is van Joy Crafts en het creme lint komt van de markt. De pareltjes zijn van Queen & Co, de grote brad komt bij Crealies vandaan. De hoekjes komen bij het Scrapbookdepot vandaan.
Zo dit was het weer voor vandaag. Heb nog een kaartje liggen wat ik wil afmaken en ben lekker aan het stoeien met verschillende stofjes waar ik bloemen mee wil maken. Ik zal proberen daar zo snel mogelijk een foto van te maken en dan hoop ik natuurlijk op een reactie hahaha.

Liefs Corine

12 opmerkingen:

celia zei

Supermooi!!!

Corine van der Zee zei

Hoi Celia,

Dank je wel voor je reactie en lieve complimentje.

Liefs Corine

marina zei

Hoi Corine

Ik vind deze kaart heel erg mooi geworden

groetjes Marina

Corine van der Zee zei

Hoi Marina,

Ja hij is wel goed gelukt he? hahaha nee zonder gekheid, ik ben best tevreden.

Groetjes Corine

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Hoi Corine,
Nou je merkt wel ik loop vreselijk achter:(
Wat heb je ontzettend veel moois gebruikt op deze leuke
kaart ! De buddies zijn zo lief he!
En Websters, wat zonde is dat toch altijd weer twee schitterende
kanten op 1 pagina, moelijk kiezen dan,
Je lint verwerking is weer prachtig!!


Liefs
Son

Corine van der Zee zei

Hoi Sonja,

Ik dacht al waar blijft ze nou? hahahhahaha. Je bent toch een van mijn trouwe volgsters! Ben blij dat je de kaart leuk vindt, stempel vind ik helemaal te gek, tja en dat papier he kan er geen genoeg van krijgen....

LIefs Corine

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtig kaartje Corine, een heel schattig stempeltje.
Groetjes van Jacqueline

Riet zei

Ohhh wowww Corine,Wat is dit een schitterend kaartje,zo lief die stempel,mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.

Corine van der Zee zei

Hoi Jacqueline,

dank je wel voor je complimentjes en een heel fijn weekend.

Groetjes Corine

Corine van der Zee zei

Hoi Riet,

dank je wel voor je lieve complimentjes.

Liefs Corine

Samantha zei

Hoi Corine,

Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt. Hele leuke stempel en mooie kleurtjes gebruikt.

Groetjes Samantha

Corine van der Zee zei

Hoi Samantha,

zie nu pas je reactie, wat leuk dat je even een berichtje achterlaat. Dank je wel voor je complimentjes en ga zo even kijken bij jou.

Groetjes Corine