woensdag 6 oktober 2010

Tasje/ envelopje


Hallo allemaal, vandaag een tasje en dus iets wat ik nog niet eerder heb gedaan. Je ziet ze overal op allerlei blogs verschijnen en in verschillende vormen, de ene nog leuker dan de ander. Deze heb ik erg eenvoudig gehouden. De template is van Joy Crafts en is niet de enige die ze uitbrengen. Ze hebben bijvoorbeeld een taartpunt, hartvormig tasje, vogelhuisje, een schatkistje etc. noem maar op o.a. te koop bij Carla Hobby. Het papier is van g.c.d. studio's "Ella Blue" een geweldig papierlijn voor heel veel doeleinden. De grote en kleine roosjes zijn van Magnolia, de geponste blaadjes en takjes zijn gemaakt met ponsen van Nellie Snellen en EK. Het lint komt van de markt, de speld met parel komt uit een tuincentrum en het hartje ( op de foto niet te zien maar zit net onder de speld) "made with love" komt bij het Scrapbookdepot vandaan. De "strengetjes" met pareltjes heb ik bij Action vandaan en in stukjes geknipt, het is oorspronkelijk een hangertje aan een clip. Nu dit was het weer voor vandaag, ga gauw verder met het inkleuren van mijn nieuwste Whiff of Joy stempel zodat ik jullie snel weer een kaartje kan laten zien.

Liefs Corine

8 opmerkingen:

celia zei

Super tasje!!!
Eenvoud siert...
Liefs,Celia.

Corine van der Zee zei

Wauw, jij bent snelllll! hahaaaa
Dank je wel voor je complimentje, vond het
nog niet zo eenvoudig maar volgens mij is dat met alles wat je nog niet eerder gemaakt hebt.
Als ik zie hoe handig jij bent met de prachtige naamboekjes dan kan ik daar alleen nog maar van dromen zucht.......

Liefs Corine

akkina van steen zei

leuk zeg zo'n tasje,kun je ook een liedje bij doen he Hanni hou jij m'n tasje even vast
liefs Akkina

Corine van der Zee zei

Hoi Akkina, toen ik je reactie las moest ik vreselijk lachen, had ik net even nodig. Het is zo leuk om te zien hoe verschillend iedereen reageert, helemaal leuk!

Liefs Corine

Angela zei

Wat een super gaaf tassie!!hihi Ga ook es kijken want je maakt mij nu wel heel nieuwsgierig naar die mallen van Joy. Weer eens wat anders dan een kaartje!


xxAngela

Corine van der Zee zei

Hoi Angela, ja wat is íe leuk geworden he? Ik vind dit een van de leukste mallen van Joy omdat je er zoveel mee kan maar de andere zijn ook zeker de moeite waard!

Liefs Corine

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Hoi Corine,

Super mooi tasjes !!
Ben ook heel benieuwd en zeker naar wat je eerder
vermelde over zelf gemaakte stoffen bloemen:))
Want daar Ben ik gek op!
Ella papier is hier prachtig bij.
Eigenlijk is dit volgens mij geheel nieuw voor je
een Project maken , maar super gelukt!!!

Tot volgende week
ik mail je.
Fijn weekend alvast
Liefs
Son

Corine van der Zee zei

Hoi Sonja,

Dit is zeker nieuw voor mij, vond het ook best wel spannend hahaha nee maar ik heb geprobeerd er iets vintage van te maken maar dat valt nog niet mee als je dat eigenlijk nooit doet. Maar dat is met alles toch hahahaha...De bloemen zijn helemaal top vind ik maar niet iedereen hoeft dat te vinden he smaken verschillen maar ik ben helemaal in de wolken met mijn bloempies.

Liefs Corine