zondag 11 april 2010

Dagje Beurs...........




Laat een scrapper en stempelgek los op een beurs en zie hier het resultaat........... En dit is eigenlijk niet eens alles. Ben gisteren samen met mijn stempelmaatjes Marjolein en Marja naar de Art Specially in Zeist geweest. Wat een spektakel en wat was het druk en warm. Maar de organisatie was voortreffelijk. Zoals jullie zien heb ik behoorlijk mijn slag geslagen, net een snoepwinkel met heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel snoepgoed. Meiden het was geweldig en ik heb genoten. En wat hebben we uiteindelijk vreselijk gelachen om het vogelincident....Is je auto al schoon Marjolein en de tuin al leeg? Zijn alle spulletjes opgeborgen? Het moet tenslotte ook allemaal weer een plaatsje..............Ik groei echt uit mijn kamertje. Ik wens iedereen een fijne zondag en de volgende keer heb ik weer een kaartje voor jullie!

Liefs Corine

1 opmerking:

♥ Sonja Bekker ♥ zei

WOws inderdaad Prachtig allemaal,wat een super mooie Netsbilitie heb je gescoord zeg!
en helemaal into de Penny`s,leuk leuk.
de andere kan ik niet goed bekijken van wie en welk soort stempel,zal als ik je smaak nu een beetje ken,geweldig zijn en je zult er vast een superidee mee hebben,
ben helemaal niet nieuwsgireig natuurlijk whaha
En Distress inkt,heb je de nieuwe gekocht?
zitten mooie tussen hoor.

Leuk Corine,kom graag een keer bij je kijken,
neem me kwijlbakkie wel mee,hihi..
Liefs Son