dinsdag 13 april 2010

Teddy Post


Vandaag een kaartje waar ik vorige week met Marjolein al aan begonnen was en vanmorgen bij haar heb ingekleurd. Het is en blijft moeilijk om zo'n beertje knap te kleuren. Vooral een beetje schaduw hier en daar, zodat het niet een geheel wordt vind ik knap lastig. Het is na een aantal pogingen toch gelukt en zie hier het resultaat. Het kan altijd beter maar ik ben niet ontevreden. De volgende keer hoop ik een kaartje te kunnen laten zien met een van mijn nieuwe stempeltjes.

Papier: Basic Grey "Green at heart"
Stempel: Penny Black
Bloemen: Papermania en Bo Bunny
Brads: AS
Lint: uit eigen voorraad
Facet plaksteentjes: Kars

Liefs Corine

2 opmerkingen:

marjolein zei

Hoi Corine,
Wat is hij weer leuk geworden. Hoe vind je de mijne geworden?
Groetsels Marjolein

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Hoi Corine,

Wat is hij lief zeg!een beer inkleuren ppff
verschrikkelijk werkje vind ik dat.ik laat het dus ook maar haha.
Wat is dat papier toch mooi hè.
Ik vind je geheel prachtig op elkaar afgestemd.

Lieve groetjes
Son