dinsdag 27 april 2010

A Little Birdie Told Me



Wat gaat de tijd toch snel. Zo ben ik aan een lekker weekend toe en zo zit ik weer midden in alle drukte van een agenda die ongemerkt aardig vol begint te lopen.....Maar vandaag toch een gaatje gevonden om een paar uurtjes te knutselen met Marjolein. Zoals je misschien al op haar blog hebt kunnen lezen zijn we in de weer gegaan met 3-D stickers. Toen ik deze vogeltjes zag kon ik ze niet weerstaan, zo cute en het allerleukste aan deze stickers is dat ze bewegen. Nu heb ik een foto gemaakt waar het "schommeltje"naar links hangt maar ik krijg de foto niet op de goede plek. Ik dacht deze gezellig hieronder te plaatsen zodat ik jullie kon laten zien hoe dat eruit ziet maar helaas dit lukt niet, maar weer eens vragen hier en daar.........En zo is er nog heel veel te leren voor mij.


Liefs Corine


Papier: Little Yellow Bycicle
Sticker: Zeeman
Stempeltje: Kraftin Kimmie "Fun Sentiments"
Bloem: Kruitvat ( is al van een poosje terug)
Lint: heeft mijn buurvrouw Lenny van vakantie mee genomen (lief he)
Parels: Prima "E-Line"

6 opmerkingen:

Monique Lokhorst zei

Hoi Corine,

Wat een schattig kaartje! Wel jammer dat ik het niet kan zien bewegen. LOL.

Veel liefs,
Monique.

Corine van der Zee zei

Hoi Monique,

Dank je wel voor je reactie. Ja en ik baal echt dat je dat niet kunt zien. Ik snap gewoon niet dat mijn 2e foto boven de 1e komt te staan terwijl ik toch al een stuk tekst ertussen had gepland. Ik geef mijn haarkleur maar de schuld (LOL). Groetjes en fijne dagen!

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Hoi lieve Corine,

wat een snoepie zeg,en wat een hoop leuk gekleurde en verschillende Designs van je papier
dat is wel het leuke ook aan deze lijn 2 kanten te gebruiken toch!!
heelijke zomerse kaart.

weet je als je nou gewoon eens probeer de foto te verwijderen en dan een klik achter je laatste zin zet...dus dat je daar weer wilt doorgaan,maar dan de foto weer plaatst,dat al geprobeerd misschien?

Ik weet niet wat je bedoeld in je mail,met laatste bericht,moet even gaan snuffelen hoor, hihi
Veel plezier met Koninginnedag

Liefs Son

Corine van der Zee zei

Hoi Son,

Dank voor je lieve reactie. Met de foto heb ik
geen volgende poging meer ondernomen, zo'n gedoe! Misschien kunnen we het samen eens proberen. En natuurlijk ook jij een fijne Koninginnedag.

Groetjes Corine

Unknown zei

Hoi Corine,
Even een reactie plaatsen hoor! (Eindelijk!) Je bent alweer drie kaarten verder en wat zijn ze allemaal prachtig! Ik vind jouw weblog geweldig, jouw plezier spat er vanaf! Fijn weekend! Groetjes van Debby

Corine van der Zee zei

Hoi Debby,

Dank voor je lieve berichtje. Het is je dan toch gelukt!En ik zag dat je je ook nog eens hebt aangemeld als volger. Ik vind dit elke keer weer zo leuk en ben blij, super blij met elke volger die zich aanmeld. Liefs en groetjes Corine