donderdag 22 april 2010

Girlfriends






Vandaag dit kaartje gemaakt voor mijn vriendin Marjolein die morgen jarig is. Dus nu maar hopen dat ze vanavond niet online is want dan is de verrassing eraf! Hahahahahahahahah. Ik heb een stempeltje van Whiff of Joy gebruikt, wat zijn ze toch leuk. Het papier heb ik al een tijdje in huis maar weet echt niet meer van welk merk, alle strookjes waren eraf. Alleen het papiertje met teksten dat is van KI Memories dat kon ik nog terug vinden. Tekststempel Happy Birthday komt bij Stampinback vandaan. Tekststempeltje Girlfriends is van Fiskars en komt bij het Scrapbookdepot vandaan. Bloemen zijn van Prima, brad van Papermania en het lintje komt van de markt. Het was gisteren namelijk lappenmarkt in Heemskerk dus ik heb weer het een en ander kunnen scoren. Plakfacet steentjes zijn van Joy en komen van Carla Hobby. Verder heb ik nog wat ponsjes gebruikt voor de verdere afwerking. Ben nieuwsgierig naar wat jullie ervan vinden, dus vindt je het leuk laat dan een berichtje achter. Iedereen nog een hele fijne avond en tot gauw!

Liefs Corine

2 opmerkingen:

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Hoi Corine,

Een juweeltje weer!!
Prachtig papier super stempel van Wiff of Joy
en leuke lieve quote voor je vriendin hoor:-)
De nesta is ook heel leuk bij deze rechthoekige
kaart, leuk ook dat je dit model kaart gekozen heb!!

Veel plezier morgen
misschien hebben jullie
mooi weer, lekker buiten feesten

Lieve groetjes
Son

Corine van der Zee zei

Hoi Sonja,

Dank voor je reactie. Ik vind het alleen jammer dat de foto's zo licht van kleur zijn.
In het echt is de kaart veel sprekender. Maar ja niks aan te doen. Ik ga vanavond met mijn hubbie naar Marjolein, dus dat feesten komt wel goed denk ik!

Groetjes en fijn weekend.

Corine