donderdag 4 februari 2010

Chocolate


Vandaag een kaartje met een leuke Alota stempel. Deze komt bij het Scrapbookdepot vandaan.
Een online winkel waar ik regelmatig te vinden ben. Wat wil je zo dicht bij huis.
De stempel heb ik ingekleurd met Distress inkt, denk dat het wel aardig gelukt is maar ik blijf oefenen. Kant komt uit mijn voorraad. Ben altijd op zoek naar leuke lintjes en kantjes in winkels en op markten.....hoezo verslaafd? Ben nieuwsgierig naar jullie reacties.

Papier: Kaisercraft Pennyroyale Collection, Collage Press Sweet Shoppe Collection
Bloemen: Bo Bunny
Pin: Maya Road

Liefs Corine

2 opmerkingen:

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Hallo Corine

Wat een prachtige kaart heb je hier.
leuk is dat met distress werken hè.
Je papier is ook super.
heel leuk om te lezen dat we zo dicht bij elkaar wonen,nou ja...ik in wormer haha
Scrapbookdepot kom ik ook op zijn tijd,Leuke dame Cindy.

ben je volger geworden en kom af en toe even bloghoppen bij je.

Liefs sonja

Yvonne Rijk zei

Mooi kaartje hoor Corine, heb je blog via scrapbookdepot gevonden. Ik kleur ook in met distressinkt. Het is inderdaad een kwestie van oefenen en ook wel het juiste papier want op correspondentiekaartjes werkt het niet mooi vind ik. Maar ik moet nog veel oefenen. Ik vind dat het jou goed lukt. Erg mooie kaart.
Super dat je zo dicht bij de winkel woont. Bij mij in Zeeland is niet zo veel op scrapbookgebied. Gelukkig is er internet. (misshien voor mijn portemonee beter dat ik er niet te dicht bij woon)
Groetjes uit Zeeland (provincie) van Yvonne Rijk.