woensdag 10 februari 2010

Old Ford


Vandaag een tweede kaartje, hetzelfde papier als gisteren maar toch iets anders.
De stempel heb ik geleend van mijn lieve "stempel"buurvrouw Marja. Bij deze nog bedankt Mar! Het is best een mannelijke kaart geworden en dat soort kaarten vind ik over het algemeen het moeilijkst om te maken. Ze krijgen toch gauw iets vrouwelijks en dat is nu net niet de bedoeling.
Daarom denk ik dat deze aardig gelukt is.
Morgen een kaartje met de andere papiertjes. Lekker zoet, roze, paars, bruin etc.
Rest mij nog iedereen te bedanken die een reactie heeft achter gelaten. Heel er leuk en zal pro-
beren tijd te vinden om jullie persoonlijk een berichtje terug te sturen.

Papier: Bo Bunny "Mama Razzi"
Stempel: Peddler's Pack "Old Ford"
Inkt: Distress

Liefs Corine

1 opmerking:

Scrapbookdepot zei

Deze is ook heel mooi, heel vintage.
Groetjes Cindy