zondag 7 februari 2010

Little girl


Even heel iets anders dan de afgelopen dagen. Zeker wat kleur betreft. In de dagen dat ik net begon met stempelen was ik weg van de Derwent Colorsoft potloden. Heb ze ook allemaal aangeschaft en ben voorzichtig begonnen met inkleuren van de stempeltjes. Dit is dan ook een afbeelding die ik vorig jaar gekocht heb en met de potloden ingekleurd heb. Het kaartje is dus al wat ouder maar ben momenteel met een opdrachtje bezig voor het Scrapbookdepot en wilde jullie toch wat laten zien. Ik hoop dat jullie mij vergeven........Zal proberen deze week te laten zien waar ik mee bezig ben. Ik wens jullie een fijne avond toe en hopelijk tot de volgende keer.

Stempel: Alota
Papier : My Little Bicycle "Baby Safari"
Poms: Fiskars
Pareltjes: Joy

Alle materialen komen bij het Scrapbookdepot vandaan behalve de pareltjes, de vlinderponsjes en het stoffen bloemetje.

Liefs Corine

Geen opmerkingen: