zondag 28 februari 2010

Just a note......


Hallo allemaal,

Het was even stil maar ik ben er weer hoor. Ik ben druk geweest met allerlei dingetjes en bloggen kwam er gewoon niet van. Gisteren maar weer eens een kaartje gemaakt het was toch geen weer om eens lekker naar buiten te gaan toch? Dus mezelf lekker opgesloten in mijn hobby paradijsje en lekker aan de slag gegaan. Heb een leuke naaimachine op de kop getikt en ben lekker aan het stoeien gegaan met allerlei steken. En dit is uiteindelijk het resultaat van een middagje knutselen. De afbeelding is weer van Mo Manning. Het blijft toch wel een van mijn favorieten. Papier is van Quick Quotes Paper "Andrew Avenue" gekocht bij het Scrapbookdepot.
De bloemen zijn van Kaiser en Prima. Pareltjes zijn van Queen & Co. Iedereen weer bedankt voor het kijken op mijn blog en een fijne zondag verder!

Liefs Corine

1 opmerking:

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Hoi Corine,

Wat een geweldige kaart en die stempel
zo voel ik me na bijna 25 jaar getrouwd haha
Vind dat je heel mooi verft zeg!
eigenlijk alles wat ik op je blog zie is Prachtig

Je berichtje staat er hoor:)

ik ga je volger worden, kan ik mooi alles zien
dat je maakt.

Liefs Sonja