maandag 8 februari 2010

Season's Greetings


Zoals eerder beloofd zou ik van alle verschillende Mo Manning stempels die ik in mijn bezit heb een kaartje maken. Nu is het wel geen kerst meer maar wilde jullie toch even laten zien wat ik van dit schattige stempeltje gemaakt heb. De sneeuwsterren en andere details zijn met stickels en wat 'ultra fine glitter"bewerkt en ik heb ook nog wat langs de mat van de Nestabiltie gebruikt. Het is op de foto misschien wat moeilijk te zien maar het sprankelt geweldig! Ik heb mijzelf voorgenomen om elke maand wat kerst kaarten te maken zodat ik aan het eind van het jaar al een voorraadje heb en het iets minder stressen is. Ik hoop dat het dit jaar echt gaat lukken.......... O en voor ik het vergeet voor de bontkraagjes heb ik een potje losse sneeuw gebruikt. Ooit eens op de markt gekocht in Heemskerk bij Carla Hobby.

Stempel: Mo Manning "Siku and Shiya"
Papier: Magnolia "White Christmas"
Nestabilitie: Label Three
Ponsen : Martha Stewart
Inkt: Distress

Liefs Corine

1 opmerking:

Yvonne Rijk zei

Prachtige kaart Corine, mooie stempel ook maar de kleuren en glitters . Een plaatje hoor.
Groet van Yvonne Rijk