vrijdag 25 juni 2010

Art Specially


Lieve allemaal,
Ik ben zo in de wolken, naar nu blijkt sta ik dus met een aantal kaarten in de Art Specially. Ik kon niet eerder een berichtje plaatsen omdat ik woensdag het boek pas binnen kreeg en gisteren een dagje de hort op was met Marjolein. Dus bij deze! Ik wil Cindy van het Scrapbookdepot daar nog ontzettend voor bedanken want zonder haar aanmoediging had ik het nooit aangedurft.
Ik ben ontzettend nieuwsgierig naar jullie reacties, ben zelf nog aan het bijkomen.................. wacht dus met smart op post hahahahahaha.

Liefs Corine

6 opmerkingen:

celia zei

Super...ben ook wel benieuwd, (zal hem toch moeten bestellen zeker, zo stom alleen een boekje vanuit NL te laten komen,de verzendkost ligt zo hoog :-( en heb net wat nieuwe spullen gekocht waardoor de euro'tjes op zijn), dan maar hopen dat hij niet uitverkocht raakt...hihi!Liefs Celia.
BTW, nogmaals hartelijk gefeliciteerd!

Corine van der Zee zei

Hoi Lieve Celia,

dank je wel voor je lieve reactie. Ja jammer he dat alles zo duur is en dat de verzendkosten daar nog eens bovenop komen. Ik bof gewoon ontzettend met het Scrapbookdepot om de hoek, kan zo mijn spulletjes ophalen. Is er bij jullie niet zoiets in Belgie. Zal wel niet anders was het niet zo lastig als je schrijft. Nou veel liefs vanaf hier en een heel fijn weekend en bedankt nogmaals voor je lieve woorden.

Liefs Corine

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Hoi Corine,

Wat ben je toch een bofbips
hè,maar dubbel verdiend hoor
Ik heb ze in het echt gezien en Wow
Super, heb je mijn adres nog haha

Gezellig weekend!!
Liefs Son

Corine van der Zee zei

Hoi Sonja,

inderdaad ik ben zeker een bofbips! Had het ook niet verwacht dus het was ook nog eens een superverrassing. Ik hoop dat je een fijn weekend hebt met man en kids en veel liefs vanaf hier.

Corine

Unknown zei

Hoi Corine,
Wat gaaf! Je hebt het verdiend hoor, zoals eerder gezegd, maak jij prachtige miniatuurkunstwerken!
Fijn voor je.
Groetjes van Debby

Corine van der Zee zei

Hoi Debby,

Dank je wel voor je lieve woorden. Ik doe mijn best en vooral wat ik erg leuk vind en de ene keer pakt het wat beter uit dan de andere keer maar op mijn plaatsing in de Art Specially ben ik best wel een beetje trots en had het totaal niet verwacht.

Liefs Corine