donderdag 3 juni 2010

Graduation


Yes, jippie het is gelukt! Ik heb een snoertje te pakken kunnen krijgen en kan dus nu eindelijk mijn kaartje aan jullie laten zien. Dit kaartje heb ik afgelopen dinsdag bij Marjolein gemaakt, althans de voorbereidingen dan. Thuis in elkaar gezet en een lintje en wat "Center Kisses" van Prima erop geplakt. Het papier dat ik gebruikt heb is van My Mind's Eye en de randjes heb ik lekker bewerkt met de distresser van Tim Holtz, ja meiden ik heb de smaak van het distressen te pakken denk ik en vind het erg leuk om te doen. De randjes met Pumice Stone een wat donkerder uiterlijk gegeven, wat een fantastische kleur trouwens. Het lint heb ik al een poosje in huis en weet eigenlijk niet meer van welk merk het is. De stempel is van Penny Black. Morgen zal ik de kaart posten die ik voor een meisje heb gemaakt, deze vind ik voor een jongen wel erg leuk. Iedereen een fijne avond en hopelijk tot morgen.

Liefs Corine

Geen opmerkingen: